Komornicy,

licytacje komornicze, sądy, prawnicy

Odwołanie członków Zarządu

Zarząd jest wybierany przez członków Wspólnoty, a co za tym idzie – właściciele lokali mają określone wymagania wobec wybranych osób. Od Zarządu w dużej mierze uzależniony jest komfort życia mieszkańców. Do kompetencji Zarządu należy również realizowanie uchwał podjętych przez Wspólnotę.

Zarząd powinien być co roku rozliczany z realizacji Uchwał. Jeśli uchwały nie zostały właściwie wprowadzone w życie oznacza to, że Zarząd nie spełnia oczekiwań mieszkańców. Powodem do niezadowolenia z działań Zarządu mogą być również widoczne zaniedbania czy nieumiejętność nawiązania współpracy ze skutecznym Zarządcą.

Jeśli członkowie Wspólnoty mają wątpliwości co do właściwego funkcjonowania Zarządu lub jego części, możliwa jest zmiana składu osobowego Zarządu. W tym celu Wspólnota musi podjąć uchwałę o odwołaniu członków Zarządu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

bip.pisz.pl © 2020 | Newsphere by AF themes.